|
TUR-O 2001 Målsetting: Kvalitetstilbud i 12-15 lag Brei bekjentgjørelse Aktivt salg Omsetningsøkning på 15 % fra året 2000. De fleste lag har funnet en arrangementsform som passer inn i de lokale forhold. Likevel kan sikkert noe nytenking med fordel anvendes når det gjelder gruppa BARN / FAMILIER. Forslag: Kort avstand til de nærmeste postene. Lett og greitt terreng. Poster i klynger noen steder. Bekjentgjørelse/salgsframstøt: Samarbeid med aviser (nærradio?) Direktesalg til (større) bedrifter. Dør-til-dør aksjon Stands/ PR eller kjendisløp. Fra NOF sentralt vil det bli utsendt en brosjyre som skal kunne brukes i PRøyemed. Oppfølging: Lagene vil kunne oppnå økt tilslutning ved å invitere de som leverer kort til en avsluttende samling på høsten, for deretter å fortsette informasjon på vinteren/våren om kommende aktiviteter. Det er viktig å bygge opp et skikkelig arkiv og bruke dette i rekrutteringssammenheng. 2001 jgb |
|